duminică, 8 noiembrie 2020

Frumoase zile de noiembrie

 Încă avem noroc de zile frumoase de toamna. Poate este singura bucurie in toata nebunia produsa de pandemie. Situația este tot mai dificilă. Suntem tot în stare de alerta. Purtarea măștii este obligatorie atât în spatiile inchise cât și deschise. Pe strada sau în parc purtam masca. Ne-am obișnuit sa ne ferim unii de alții când trecem pe lângă alți oameni.... Distanțarea fizica și sociala, masca, au devenit o obișnuință!! Comunicam tot mai puțin, nu avem ce sa ne mai spunem. Evitam sa ne mai uitam la știri, sunt foarte negative și agresive.

Peste câteva săptămâni, pe 6 decembrie, vom avea alegeri parlamentare. Acum numărul de noi infectati a ajuns la 10.000 pe zi. Deși situația este dificila nu se instituie stare de izolare și carantina pentru ca nu ar putea fi alegeri în starea de urgenta. Tara arde și politicieni, mai ales președintele, vor alegeri! 

Am făcut o plimbare cu Irina în parcul Titan. Cu masca. Nu am mai fost cam demult în acest parc ... Dar merita.








Un comentariu:

  1. What a beautiful park. We haven't got much longer to go before we will be able to be out again. Health and safety first!

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc ca-mi vizitati blogul si-mi lasati un comentariu. Ma bucur sa-l citesc si sper sa reveniti.
Thank you for taking the time to leave a comment. I really appreciate it. I Hope you visit again.
Merci d'avoir laissé un commentaire, j'apprécie énormément. J'espère que vous reviendrez.
Gracias por visitarme y dejarme tu comentario. Me encanta leerte. Espero verle de nuevo.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...