marți, 15 septembrie 2020

 Altceva...

Ieri am încercat altceva... 

Am pus puțina culoare în desene. Am făcut niște mazgaleli/doodles cu ochii închiși și am continuat după plac... 

Iată ce a ieșit... 





14 septembrie, a început scoala. 

Ioana în prima zi de școală așteptând nerăbdătoare, în fata scolii, împreună cu alți copii întâlnirea cu doamna învățătoare. Începe munca în clasa pregatitoare. Sunt restricții sanitare și pentru copii. 

Alta viata. Gata cu joaca! 

Mult succes Ioana!! 



2 comentarii:

Va multumesc ca-mi vizitati blogul si-mi lasati un comentariu. Ma bucur sa-l citesc si sper sa reveniti.
Thank you for taking the time to leave a comment. I really appreciate it. I Hope you visit again.
Merci d'avoir laissé un commentaire, j'apprécie énormément. J'espère que vous reviendrez.
Gracias por visitarme y dejarme tu comentario. Me encanta leerte. Espero verle de nuevo.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...