duminică, 6 septembrie 2020

 Întâlnirea de duminică

Azi am încercat sa desenez ceva repede în parc pentru ca la ora 13 urma sa mă întâlnesc cu prietenele mele la restaurantul Gedi . 

Am găsit o idee noua de zentangle....o inimioara. În fapt am făcut mai demult asa ceva, din textile.

Desenul de azi este acesta. L-am lucrat în creion pentru că nu eram sigura de rezultat.


După mult timp am îndrăznit să merg la restaurantul Gedi cu prietenele Irina, Adriana, Corina și Adi sa luam o masa de duminică. Am luat masa afara, în gradina restaurantului. Aveam nevoie de socializare... În rest reguli de distantare, igienizare, etc.... 
Gedi este un local binecunoscut, foarte bun, în vecinătatea noastră, unde obișnuiam deseori să mergem. Ne place aici și suntem bine servite. 



Îmi place acest fel de mâncare, coșuleț cu pui, ciuperci sos cu smântână și orez.... Delicios! 



Ne-am simțit foarte bine. 

La plecare niste poze cu mască 


Și fără mască.... 





4 comentarii:

Va multumesc ca-mi vizitati blogul si-mi lasati un comentariu. Ma bucur sa-l citesc si sper sa reveniti.
Thank you for taking the time to leave a comment. I really appreciate it. I Hope you visit again.
Merci d'avoir laissé un commentaire, j'apprécie énormément. J'espère que vous reviendrez.
Gracias por visitarme y dejarme tu comentario. Me encanta leerte. Espero verle de nuevo.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...