luni, 28 octombrie 2019

Prin Muzeul Satului


Ieri am fost cu Rodica la Muzeul Satului. Am avut noroc de o vreme frumoasa si de un spectacol folcloric minunat. De fapt, in fiecare duminica este la fel.
Au performat niste ansambluri artistice, cu dansuri populare si muzica. Spectacolele au inceput, cred, dinainte de pranz. Noi am ajuns pe la ora doua si am reusit sa vedem doar programul prezentat de Ansamblul folcloric din Avrig, Ansamblul Uniunii elene din Romania si un ansamblu folcloric invitat din Bulgaria.

Grupul de seniori ai ansamblului din Avrig in costume traditionale

Echipa de copii a Ansamblul din Avrig, s-au descurcat foarte bine

Echipa juniorilor din ansamblul Avrig, deja dansatori experimentati, foarte buni. Aici fetele joaca un dans specific zonei, o fecioreasca a fetelor din Fagaras

Acelasi amsamblu

Costumul popular din zona Fagaras


dansatoare din Bulgaria


Ansamblului Uniunii elene din Romania cu un dans din Creta. Danseaza foarte frumos

Costume grecesti din zona Creta

Dans grecesc din zona Asiei Mici, am admirat performanta dansatorilor

Costumul lor popular
 Am reusit sa ne plimbam putin si prin Muzeul Satului, pe care de fapt il stim foarte bine...


O expozitie de papusi hanmade... pe gard




Un comentariu:

  1. Good to see the seniors are taking advantage of the great weather. The costumes were just beautiful and the dancers looked well practiced!

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc ca-mi vizitati blogul si-mi lasati un comentariu. Ma bucur sa-l citesc si sper sa reveniti.
Thank you for taking the time to leave a comment. I really appreciate it. I Hope you visit again.
Merci d'avoir laissé un commentaire, j'apprécie énormément. J'espère que vous reviendrez.
Gracias por visitarme y dejarme tu comentario. Me encanta leerte. Espero verle de nuevo.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...