marți, 20 august 2019

Simfonia apei din Piata Unirii


Am fost acum ceva timp, impreuna cu Doina, sa vad spectacolul de apa si lumini din Piata Unirii. Spectacolul a inceput dupa lasarea serii, pana atunci s-a strans, ca in fiecare seara, foarte multa lume.
Am stat aproape de fantana centrala, dar cred ca spectacolul se vedea mai bine de undeva de sus.

Impresionant, totul....muzica, jeturile de apa, colorate, care se miscau in ritmul muzicii. Spectacolul, creat de Apa Nova, este programat si dictat de calculator.

Pozele facute de mine sunt o palida redare a ceeace am vazut...

Lumea se aduna incetul cu incetul in piata cu fantani.

Fantanile "lucreaza" dar spectacolul nu a inceput inca...

....asteptam sa se intunece

...o izbucnire de muzica si jeturi de apa, din toate partile...




Spectacolul a fost surprins, in multe filmulete puse pe Youtube

https://www.youtube.com/watch?v=rxbaYCtiUpw

https://www.youtube.com/watch?v=rxbaYCtiUpw

Un comentariu:

  1. Thanks for the link. Who would ever suspect water could take on so many shapes. It was amazing!!!!! Thanks for sharing this.

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc ca-mi vizitati blogul si-mi lasati un comentariu. Ma bucur sa-l citesc si sper sa reveniti.
Thank you for taking the time to leave a comment. I really appreciate it. I Hope you visit again.
Merci d'avoir laissé un commentaire, j'apprécie énormément. J'espère que vous reviendrez.
Gracias por visitarme y dejarme tu comentario. Me encanta leerte. Espero verle de nuevo.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...