sâmbătă, 19 mai 2018

Angela Tomaselli


Am avut marea placere sa o revad, primavara asta, pe d-na Angela Tomaselli. De data aceasta, la o noua expozitie a sa, deschisa la Caminul Artei. Fara sa stiu, am gasit-o la sala de expozitie si ne-am bucurat de aceasta revedere. Imi place foarte mult arta d-nei Tomaselli, bucuria culorilor, compozitia bogata si inspirata, tehnica de pictura...totul e o minunatie!!













Multumesc, D-na Tomaselli

Un comentariu:

Va multumesc ca-mi vizitati blogul si-mi lasati un comentariu. Ma bucur sa-l citesc si sper sa reveniti.
Thank you for taking the time to leave a comment. I really appreciate it. I Hope you visit again.
Merci d'avoir laissé un commentaire, j'apprécie énormément. J'espère que vous reviendrez.
Gracias por visitarme y dejarme tu comentario. Me encanta leerte. Espero verle de nuevo.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...