luni, 12 martie 2018

Gripa din februarie


Nu am mai scris cam demult pe blog...
Acum o luna (din 11 februarie) am facut o gripa, ceea ce nu mi s-a intamplat de nu stiu cand. O gripa cu febra, numai, fara rinofaringita. Am luat patru zile paracetamol, dar nu a fost de ajuns. Am sunat doctora de familie si mi-a recomandat sa iau nurofene si in sfarsit, dupa 2-3 zile, temperatura a mai scazut, dar in timpul tratamentului, temperatura nu a scazut sub 38 grade.
Dupa ce a trecut perioada de febra, am avut, cam doua saptamani, o stare epuizanta, lipsa de energie, de pofta de mancare, oboseala, etc...
In ultima saptamana din februarie pana in 3 martie, s-a instalat o vreme de iarna, care a durat cam o saptamana, cu ninsori, viscol si temperaturi negative. Asa ca am ramas mai mult in casa...
Dar de 8 Martie ne-am sarbatorit...am iesit cu Doina, Angi si Irina sa luam masa la restaurantul Gedi si a fost tare bine.







Duminica asta, 11 martie, a fost o zi splendida, calda. Temperatura a ajuns in Bucuresti la 18-20 grade. Inainte cu o saptamana era o temperatura in jur de zero grade. Am reusit iesit la o plimbare, prin parcul Titan, cu Irina si Doina. Parcul era plin de lume, bucuroasa de primavara. Am petrecut vreo 3-4 ore in aer liber si a fost foarte reconfortant.


Un comentariu:

  1. So glad to hear you have mended from the flu. It has hit the US hard as well although I managed to avoid it. I did get a bad cold and although 95% better still have a bit of a cough. I am picturing you walking through that splendid park - so beautiful. Welcome to Spring!!

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc ca-mi vizitati blogul si-mi lasati un comentariu. Ma bucur sa-l citesc si sper sa reveniti.
Thank you for taking the time to leave a comment. I really appreciate it. I Hope you visit again.
Merci d'avoir laissé un commentaire, j'apprécie énormément. J'espère que vous reviendrez.
Gracias por visitarme y dejarme tu comentario. Me encanta leerte. Espero verle de nuevo.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...