joi, 23 noiembrie 2017

Expozitie de pictura - Angela Tomaselli


Ieri am fost sa vad expozitia pictoritei Angela Tomaselli, deschisa la Centrul Cultural Mihai Eminescu, din Parcul National, Bucuresti. Inainte de asta, am sunat-o la telefon si am aflat ca si domnia sa va fi in expozitie. A fost o intalnire foarte placuta. Au venit si alti vizitatori si am petrecut destul timp in aceasta lume a artei de buna calitate.

Imi plac tare mult lucrarile d-nei Tomaselli, pline de culoare si cu o organizare foarte rafinata a spatiului compozitional. Pe langa tablouri, d-na Tomaselli picteaza si pe haine gata confectionate, pe esarfe, posete, umbrele sau pantofi.


Angela Tomaselli























Un comentariu:

  1. Very interesting work. Some of the pieces had that "batik" look. What a wonderful photograph of you!!

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc ca-mi vizitati blogul si-mi lasati un comentariu. Ma bucur sa-l citesc si sper sa reveniti.
Thank you for taking the time to leave a comment. I really appreciate it. I Hope you visit again.
Merci d'avoir laissé un commentaire, j'apprécie énormément. J'espère que vous reviendrez.
Gracias por visitarme y dejarme tu comentario. Me encanta leerte. Espero verle de nuevo.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...