vineri, 15 septembrie 2017

Vacanta in Grecia


Dupa excursia in Ucraina si republica Moldova am plecat pentru cateva zile in Grecia, in insula Thassos. Anca, Cornelia si Otilia au ajuns acolo inaintea mea, pe 2 septembrie, tocmai cand ma intorceam eu din excursie. Eu am plecat intr-acolo doar marti seara, cu un autocar si am ajuns la destinatie miercuri dimineata in 6 septembrie. Din portul continental Keramotti autocarul a fost luat pe un feribot care ne-a dus in insula Thassos, la Limenas si m-am intalnit cu Anca si Otilia. Am locuit la Prinos, o mica statiune din nord-vestul insulei, la un mic hotel, cu o gazda foarte primitoare pe nume Viki. Ne intelegeam foarte bine in limba engleza, de fapt cu grecii de la magazine, hoteluri sau restaurante puteai sa te intelegi usor in limba engleza.
Am facut plaja la Prinos, in fata hotelului dar si la o alta plaja, Pakis, care le placea mai mult lui Anca si Otilia. A fost un timp admirabil, o temperatura in jur de 30 C si apa foarte calda si limpede. Intr-una din zile am facut o excursie cu masina de-a lungul insulei, pe coasta si am vizitat niste statiuni si o biserica foarte veche. Ne-am intors joi, 14 septembrie. La intoarcere, am luat feribotul chiar din Prinos pana la Kavala pe continent. Am ramas aici vreo 3-4 ore, ne-am plimbat prin oras, am luat micul dejun si am stat putin la slujba tinuta la o biserica ortodoxa, renumita in zona, despre care se zice ca a fost construita pe locul unde a poposit Sf.Petru.
Apoi am plecat cu masina spre casa, ghidate de GPS...

Dimineata, la plecarea cu feribotul


Plaja din fata hotelului lui Viki

Plaja, vazuta din balconul camerei din hotel
La Pakis

Apus de soare la Pakis

Stand la o cafeluta...Viki, Kaliopi, Susana, Carmina

Biserica, Thassos
Biserica Thassos




Prinos, complexul hotelier Alea

Eu....

2 comentarii:

  1. Now THAT looks like a relaxing vacation. Soak up that sun because you know what is coming!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Indeed, there were a few days relaxing and pleasant laziness!

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc ca-mi vizitati blogul si-mi lasati un comentariu. Ma bucur sa-l citesc si sper sa reveniti.
Thank you for taking the time to leave a comment. I really appreciate it. I Hope you visit again.
Merci d'avoir laissé un commentaire, j'apprécie énormément. J'espère que vous reviendrez.
Gracias por visitarme y dejarme tu comentario. Me encanta leerte. Espero verle de nuevo.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...