miercuri, 19 iulie 2017

Letitia Oprisan


Ieri a fost vernisajul expozitiei Letitiei Oprisan, la galeria UAP "Caminul Artei" din Bucuresti. Expozitia poarta numele "Atemporal" si cuprinde lucrari de pictura si grafica. Sunt de fapt doua expozitii in una (sala de expozitie)...Majoritatea lucrarilor de pictura au fost facute in acest an. Le-am privit cu mare atentie, pentru ca am dat o mana de ajutor la panotare.Tot in acest an Letitia a facut si un album de arta grafica.

Letitia are o putere de munca formidabila!!! Lucrarile ei vor fi...atemporale!!! Expozitia este o incununare a celor 50 de ani de activitate si 80 de ani pe care i-a implinit in martie 2017!!

Ce sa mai spui despre Letitia??  Trebuie doar sa-i privesti lucrarile.


Roxana Barbulescu si d-na Mandru au tinut cuvantarile de inceput, completate spontan de Letitia !!

Letitia a organizat si o tombola in care a oferit lucrari si albume de ale ei. Am castigat si eu un album al Letitiei.

Letitia & Carmina


Sala de la parter













Grafica....doar cateva exemplare din multele tipuri de grafica pe care le-a facut...


Sala de la etaj contine grafica





Sa ne bucuram cu Letitia....

Aici gasiti linkuri spre pagina de facebook, unde pictorul Murivale a postat niste filmulete in care Letitia vorbeste despre expozitia ei.

Felicitari Letitia, ne-ai facut o mare bucurie!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc ca-mi vizitati blogul si-mi lasati un comentariu. Ma bucur sa-l citesc si sper sa reveniti.
Thank you for taking the time to leave a comment. I really appreciate it. I Hope you visit again.
Merci d'avoir laissé un commentaire, j'apprécie énormément. J'espère que vous reviendrez.
Gracias por visitarme y dejarme tu comentario. Me encanta leerte. Espero verle de nuevo.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...