luni, 27 octombrie 2014

Monoprintare pe placa de gelatina


Dupa experienta anterioara, de monoprintare pe o placa de faianta, mi-am facut singura o placa de gelatina. Pentru inceput o placa mica, are doar 9cm/11cm.
Asa arata dupa ce am lucrat deja cu ea...

After previous experience of monoprinting on a ceramic plate, I made ​​myself a gelatin plate. First a small plate, has only 9cm /11cm.


Am invatat, de pe internet, cum sa lucrez. In momentul cand incepi sa faci monoprinting, nu-ti vine sa te mai opresti, ideile vin firesc si esti tentat sa tot experimentezi. Imi place tare mult ce rezulta din suprapunerea mai multor straturi de culori acrilice si efectul de transparenta.

I learned on the internet how to work. When you start doing monoprinting, you can not stop, the ideas come naturally and you are still tempted to experiment. I like very much the result of the superposition of several layers of acrylic and the effect of transparency.

Iata ce a iesit...Acestea sunt primele mele monoprinturi pe placa de gelatina. 
Here's what came out ... these are my first monoprints on gelatin plate.




1

2

3

4

5

6

7


4 comentarii:

  1. Ceva nou si pentru mine si-mi place ceea ce privesc acum.Esti talentata Carmina si-mi place ca experimentezi mereu. Felicitari.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur Carmina sa vizitez blogul tau! Ma bucur sa descopar ghidusiile la care te dedai! :)) Minunat!

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc ca-mi vizitati blogul si-mi lasati un comentariu. Ma bucur sa-l citesc si sper sa reveniti.
Thank you for taking the time to leave a comment. I really appreciate it. I Hope you visit again.
Merci d'avoir laissé un commentaire, j'apprécie énormément. J'espère que vous reviendrez.
Gracias por visitarme y dejarme tu comentario. Me encanta leerte. Espero verle de nuevo.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...