marți, 11 februarie 2014

Valentin's day swap...



Acum cateva zile, m-am inscris pentru un schimb artistic "Valentin's day swap" la The Art Colony. Partenera mea de schimb este Mary Margaret, din Missouri, Statele Unite. Azi i-am trimis un card textil (10cmx15cm), facut pentru ea. Sper sa-i placa surpriza mea...

A few days ago, I signed up for an artistic exchange "Valentine's Day swap" at The Art Colony.  
My exchange partner is Mary Margaret, Missouri, United States.  
Today I sent a textile card (10cmx15cm), made ​​for her. I hope she like my surprise ...

 Enjoy!








6 comentarii:

  1. Delicat.Sigur va fi o mare placere
    sa priveasca acest deosebit card textil.
    Felicitari draga mea.

    RăspundețiȘtergere
  2. Carmina your work is always gorgeous, and your swap partner can only be delighted to receive this beauty!

    RăspundețiȘtergere
  3. un blog très intéressant.... que je découvre parce que vous avez eu la gentillesse de laisser un commentaire sur le mien... Merci!

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc ca-mi vizitati blogul si-mi lasati un comentariu. Ma bucur sa-l citesc si sper sa reveniti.
Thank you for taking the time to leave a comment. I really appreciate it. I Hope you visit again.
Merci d'avoir laissé un commentaire, j'apprécie énormément. J'espère que vous reviendrez.
Gracias por visitarme y dejarme tu comentario. Me encanta leerte. Espero verle de nuevo.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...