luni, 23 ianuarie 2012

January Art Pin Swap

In ianuarie am participat, pe Milliande Art Community, la "January Art Pin Swap", un schimb de "pinuri" de arta. 
Inafara de semificatia cuvantului "pin" folosita de sistemul bancar, eu nu am mai gasit alta, in dictionarul englez-roman, decat aceea de ac sau bold. Am cerut explicatii la doamnele de pe Milliande si m-am lamurit ca poate fi si o insigna. Adica "pin" reprezenta in acest swap o insigna artistica, un fel de bijuterie, ceva care sa aiba un ac pentru prins.
Regula era sa trimit trei insigne artistice la trei doamne iar eu, la randul meu, sa primesc de la alte trei.

Asa ca m-am apucat sa-mi imaginez si sa creez "pinuri" ca sa arate ca niste insigne...si uite ce a iesit.


Trei dintre ele au fost trimise catre Lynne Noel (SUA), Sandy Moss(SUA) si Mel Morrow (Australia) impreuna cu "some goodies" iar eu am primit, la randul meu:

un pin si niste goodies de la Kalona (Anglia) 


iar Ellis (Olanda) mi-a trimis doua pinuri si niste goodies, drept bonus ca a intarziat trimiterea lor pana prin.....mai.

Thank you, Ladies!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc ca-mi vizitati blogul si-mi lasati un comentariu. Ma bucur sa-l citesc si sper sa reveniti.
Thank you for taking the time to leave a comment. I really appreciate it. I Hope you visit again.
Merci d'avoir laissé un commentaire, j'apprécie énormément. J'espère que vous reviendrez.
Gracias por visitarme y dejarme tu comentario. Me encanta leerte. Espero verle de nuevo.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...