marți, 3 octombrie 2017

Intalnire cu Alexandra Nechita


In 18 septembrie s-a vernisat, in parcul din fata Ateneului Roman din Bucuresti, expozitia cu lucrarile Alexandrei Nechita. Evenimentul a fost transmis, in direct, de unele televiziuni. Nu am fost la vernisaj, pe motiv de meteo. Dar duminica, 1 octombrie, a fost o zi minunata si am profitat sa merg, impreuna cu Irina si Doina, sa vedem lucrarile "micutei Picasso".

Alexandra s-a nascut la Vaslui (Romania), dar acum locuieste in California (SUA). Ea a venit in Romania, in aceasta vara, pentru a creea aceste lucrari minunate care urmau sa fie expuse in fata Ateneului Roman, cu ocazia Festivalului George Enescu. A fost un gest remarcabil din partea ei, care merita sa fie apreciat. Alexandra este o pictorita deja bine cunoscuta in SUA, Romania si in alte regiuni ale lumii. Ea a inceput sa picteze, cu succes, inca din copilarie, apoi a urmat studii de arta in SUA. La 12 ani, cand a venit in Romania, a fost prezenta la diferita emisiuni de televiziune si a inceput sa fie cunoscuta sub numele de "micuta Picasso" pentru stilului ei "cubist" de a picta.

Lucrarile de sculptura ale Alexandrei le-am mai vazut, in emisiuni TV sau pe internet. Am vazut interviurile ei, de la diferite posturi radio sau TV.  Imi place tare mult ce face Alexandra, stilul ei nonconformist, indiferent de pictura sau sculptura, coloristica lucrarilor dar mai ales entuziasmul care-l transmit.
https://en.wikipedia.org/wiki/Alexandra_Nechita
https://www.alexandranechita.com/

Dar bucuria a fost si mai mare, pentru ca am avut norocul, ca in acea zi Alexandra sa vina la expozitie, urmand sa se intalneasca cu dl. Tiriac. Am vazit-o stand pe o banca, in asteptare, si am mers spre ea s-o felicit pentru aceasta expozitie. A fost foarte draguta, amabila si bucuroasa. A acceptat s-o fotografiez si sa facem o fotografie impreuna.
Am facut multe poze cu lucrarile ei. Expozitia poate fi vazuta pana in 19 octombrie. Una dintre cele opt lucrari, facute aici in Romania pentru aceasta expozitie, a fost donata organizatiei "Crucea Rosie" din Romania.

Ateneul Roman











Alexandra Nechita


                                      Felicitari Alexandra!!!!

Un comentariu:

Va multumesc ca-mi vizitati blogul si-mi lasati un comentariu. Ma bucur sa-l citesc si sper sa reveniti.
Thank you for taking the time to leave a comment. I really appreciate it. I Hope you visit again.
Merci d'avoir laissé un commentaire, j'apprécie énormément. J'espère que vous reviendrez.
Gracias por visitarme y dejarme tu comentario. Me encanta leerte. Espero verle de nuevo.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...